گرافیک سازانابزار هدایت به بالای صفحه

گرافیک سازان

پشتیبانی



جستجو در گوگل



در این وبسایت
در كل اينترنت

پشتیبانی

طبقه بندی موضوعی
ابزار جستجوی فونت

ماهنامه شماره 3 گرافیک سازان کلیه مطالب منتشر شده بر روی سایت از زمان تاسیس سایت تا تاریخ 30 دی ماه جمع آوری و در قالب هفت دی وی دی برای فروش عرضه شده است.

سفارش آنلاین ارسال رایگان

حجم کل دی وی دی 30 گیگابایت

تعداد: 7 DVD  قیمت: 30000 هزار تومان+10000 هزار تومان هزینه ارسال

درصورت سفارش مبلغ 30000 هزار تومان میباشد هزینه ارسال هم 10000 هزار تومان جمعاً 40000 هزار تومان را به حساب زیر واریز کرده و از طریق ایمیل به من اطلاع دهید: رسید فیش واریزی،مبلغ واریزی،آدرس دقیق خود وشماره تماس همراه کد پستی را ارسال کنید تا بسته برای شما ارسال شود.

» آدرس ایمیل :        graphicsazan.gfx@gmail.com

 

پرداخت آنلاین زرین پال

 

   
به این مطلب امتیاز دهید

نظرات (۶)

فوق العاده بود ممنون
پاسخ:
:-)
  • امیر وظیفه
  • سلام نرسی بابت بسته خیلی بسته ی خوب و کاملیه نسبت ب قیمتش ممنون
    سلام سایت خیلی خوبی دارید ممنونم از شما بابت تلاشاتون من این بسته رو خریداری کردم
    پاسخ:
    سلام مرسی بابت خرید شما دوست عزیز
    سلام سایت خوبی دارید من این بسته رو خریدم بازم ممنون از وب سایت خوبتون
    پاسخ:
    خواهش میکنم سروش جان منم از شما ممنونم
    سلام من بسته رو سفارش دادم
    پاسخ:
    سلام بسته بندی محصول داره انجام میشه فردا بسته مورد نظر شما ارسال میشه
    سلام من یه بسته از این رو سفارش دادم کی دستم میرسه
    پاسخ:
    بسته بندی انجام شد و در حال ارساله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ