گرافیک سازانابزار هدایت به بالای صفحه

گرافیک سازان

پشتیبانی



جستجو در گوگل



در این وبسایت
در كل اينترنت

پشتیبانی

طبقه بندی موضوعی
ابزار جستجوی فونت

دوره های آموزشی فتوشاپ قسمت اول |4.11  مگابایت | فرمت MP4,JPG

نظر یادتون نره

در این مجموعه ی آموزشی قصد دارم شما رو با نرم افزار فتوشاپ آشنا کنم و به شما یاد بدم که چگونه با این نرم افزار شروع به کار کنید و با تمام ابزار های اون براحتی شروع به طراحی کنید.

فرمت ویدیو: MP4

زمان آموزش ویدئو: 4 دقیقه 33 ثانیه

حجم: 4.11 مگابایت

منبع:  گرافیک سازان

دانلود:    لینک دانلود مستقیم
به این مطلب امتیاز دهید
  • نویسنده: حسین زینل

نظرات (۳)

ببخشید من نمیتونم دانلود کنم امکان داره تستش کنید لطفا؟
پاسخ:
سلام من فایلو دانلود کردم ولی مشکلی نداشت برای دانلود راحت فایل با آی پی ایران وارد شوید و از یک نرم افزار Idm استفاده کنید
سلام داداش خوبه ولی یکم کیفیت صدا پاینه
پاسخ:
سلام آره ولی تو ویدئوی بعدی درست شده
  • امیر دیزاینر
  • عالی بود مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ