گرافیک سازانابزار هدایت به بالای صفحه

گرافیک سازان

پشتیبانی



جستجو در گوگل



در این وبسایت
در كل اينترنت

پشتیبانی

طبقه بندی موضوعی
ابزار جستجوی فونت

جشن تولد یک ســــالگی گرافیک سازان

سلام عرض می کنم خدمت کاربران عزیز و محترم وبسایت گرافیک سازان.آی آر

بالاخره سایت گرافیک سازان هم یک ساله شد انگار که همین دیروز بود که سایت تاسیس شد هم خوب هم بد گذشت سایت با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود ولی بلاخره با کمک شما دوستان این راه ادامه پیدا کرد.

 امیدوارم تونسته باشم کمکی هر چند اندک به بازدید کنندگان و طراحان این کشور عزیزم ایران کرده باشم.

 دوست دارم کمی هم درباره ی خودم بدونید من حسین زینل دانشجوی رشته ی گرافیک مهارت در زمینه کار با نرم افزار های فتوشاپ،ایلوستریتور،سینما چهار بعدی،ایندیزاین،افتر افکت،کورل دراو رو دارم و یک سالی هست که با کد نویسی وب هم کمی آشنا شدم.

 صمیمانه منتظر نظرات شما هستم. همچنین پیشنهادات و انتقادات سازنده شما موجب پیشرفت سایت خواهد بود.  امیدوارم شایسته ی این همه لطف و محبت شما عزیزان باشم و بتوانم با مطالب های جدید شما را راضی نگه داره.

 با آرزوی سربلندی برای شما کاربران گرامی سایت گرافیک سازن مدیر سایت– حسین زینل

به این مطلب امتیاز دهید

نظرات (۷)

  • حجت اسدیار
  • سلام و خسته نباشید
    آقای زینل جشن میلاد سایتتان را بر شما تبیریک عرض مینمایم انشالله لینکهاش براتون بچرخه.
    پاسخ:
    سلام آقای اسدیار خیلی ممنونم از شما
  • لیلا فاطمی
  • سلام آقای حسین زینل تبریک میگم جشن تولد سایتتون رو مطالب خیلی مفیدی دارید
    پاسخ:
    سلام مرسی از انرژی مثبت تون
    عجب جشن تولدی منم دعوت میکنید
    پاسخ:
    چرا که نه ؟
  • مهسا اکرمی
  • تو وجودت واسه من یه معجزه ست
    مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
    روز میلاد قشنگت میمونه
    توی تقویم دلم تا همیشه
    تولدت یک سالگیت مبارک گرافیـــــــــک سازان
    پاسخ:
    چه شعر زیبایی مرسی
    فووووووووت ....
    فوووووووت .....
    بیا شعما رو فوت کن !!!
    تولدت مبارک گرافیک سازان !!!
    پاسخ:
    ممنون
  • ترنم میشایخی
  • با سلام و خسته نباشید و عرض تبریک به مناسبت تولد یک سالگی گرافیک سازان
    پاسخ:
    سلام مرسی دوست عزیز
    سلام تبریک میگم ایشالا که صد ساله بشه سایتتون سایت خیلی خوبی دارید
    پاسخ:
    ممنونم از شما دوست گرامی منم چنین آرزویی رو برای شما دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ